مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» درباره لپتاپ های Lenovo Ideapad 100

بررسی خانواده آیدیاپد لنوو سری 100

نگاهی به ویژگی های لپ تاپ لنوو سری idea pad 100


یکی از خط تولیدهای لنوو همانطور که قبلا نیز در مورد آن توضیح دادیم مربوط به سری آیدیاپد است و اینار به طور تخصصی تر به سری ideapad 100 می خواهیم بپردازیم.

این مجموعه جزو نوت بوک های نسبتا ارزان قیمت هستند که توجه زیادی را به خود جلب کرده کرده است. و مورد استقبال فراوانی نیز قرار گرفت.

پردازنده های موجود روی این خانواده یا ساخته شده از شرکت اینتل و یا AMD است.

پورت USB 2 , 3  ،پورت شبکه اترنت، اچ دی ام آی،وای فای، بلوتوث از انواع پورت های اصلی و ارتباطی این نوت بوک های به شمار می رود.

در این سری همچنین شاهد لپ تاپ های 11 اینچی هستیم که مناسب افرادی است که مدام نیاز به حمل دستگاه خود دارند. اگرچه از سخت افزار بالایی برخوردار نیستند مثلا در مدل IdeaPad 100s دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 2 گیگابایت رم و گرافیک آنبرد است که پردازنده اینتل آتم این مجموعه اصلی را تشکیل می دهد.

اما نکته مثبت آن وجود باتری با عمر 7 ساعت شارژدهی است که برگرفته از تاثیر صفحه نمایش کوچک و پردازنده داخلی آن است.

لپتاپ لنوو ideapad

ابعاد کوچک این لپتاپ در وزن آن نیز بی تاثیر نیوده و تنها به یک کیلوگرم رسیده است. لنوو از صفحه نمایش TFT با نمایی براق بهره گرفته است.

این لپ تاپ برای انجام کارهای روزمره، وب گردی و سرچ و کارهای نسبتا سبک بسیار مناسب است.

البته اکثر مدل های سری آیدیاپد به نسل پنجم پردازنده های مرکزی  i3 و i5 مجهز هستند. پردازنده های به کار رفته در این گونه لپ تاپ ها پردازنده با ولتاژ پایین به کار رفته اند باعث بهره وری بیشتر  از باتری لپ تاپ می شود.

باتری در اکثر مدل های لپ تاپ 100 Lenovo IdeaPad با ظرفیت 24 وات ساعت است که حداکثر تا 3 ساعت می توانند سیستم شما را روشن نگه دارند.

لپتاپ lenovo ideapad 100

نمونه های دیگر 15 اینچی هستند که نهایتا دارای 4 گیگابایت رم و 500 تا یک ترابایت حافظه داخلی دارند که این نسبت روی قیمت کلی آن نیز بی تاثیر نخواهد بود. البته مدل های 14 اینچی از این خانواده نیز موجود هستند.

نمایشگر LCD TN تاثیر بسیار چشمگیری در کاهش قیمت این نوت بوک ها داشته است اما این نوع آنقدرها هم بد به نظر نمی رسد که نتوان با آن کار کرد یا دچار مشکل شویم بلکه با رعایت زاویه دید و میزان روشنایی نور کیفیت خوبی نصیبمان خواهد شد.

در نهایت بدنه اگر نگاهی به بدنه و جنس آن بیاندازیم جا تعجب ندارد که با پوشش پلاستیکی روبرو شویم اما در نظر داشته باشید که همین مورد باعث سبکی در وزن و حمل آسان لپ تاپ می شود، چیزی که خیلی از دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان، ویزیتورها و ... به دنبالش هستند.

مورد آخر که لنوو در تما مدلها حتی در آیدیاپدهای 11 اینچی نیز رعایت کرده، وجود کیبورد جزیره ای است که باعث تایپ سریع و آسان می شود.

 

 

منبع : Lenovo Laptop Ideapad 100

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده